|

Regulamin forum

MazuLuka Administratorzy

  • Reputacja: 57
  • 1 500
  • 125
Post:
#1
Ostrzeżenie Regulamin forum
§1. Ogólnie
  1. Forum jest własnością prywatną Administratorów.
  2. Administrator może w każdej chwili zawiesić lub całkowicie wyłączyć forum bez podania przyczyny.
  3. Administracja forum nie odpowiada za treści oraz pliki zamieszczane przez użytkowników.
  4. Decydujący głos na forum ma Administrator.

§2. Rejestracja i profil
  1. Każdy nowo zarejestrowany użytkownik, powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem oraz regulaminami działów.
  2. Rejestrując się użytkownik nie ma możliwości usunięcia konta, może jednak domagać się dezaktywacji lub bana.
  3. Na jedną osobę może przypadać tylko jedno konto.
  4. Administracja może zmienić nick, jeśli użytkownik nie posiada więcej, niż 25 postów lub poda ważną przyczynę.
  5. Tytuł użytkownika nie może zawierać linku do strony/forum, obraźliwych słów oraz głównych tytułów ekipy forum (Administrator, Moderator, Grafik itd.)
  6. Łączna (grafika + tekst) wysokość sygnaturki nie może przekraczać 150px i być dłuższa, niż 500px.
  7. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w profilach w przypadkach złamania, któregoś z punktów regulaminu.
  8. Administracja zastrzega sobie prawo do banowania kont użytkowników, nieprzestrzegających regulaminu.
  9. W razie popełnienia przestępstwa wyżej dane tj. nr IP i adresy e-mail, mogę zostać udostępnione organom ścigania.
  10. Adresy e-mail mogą zostać wykorzystane do celów reklamowych.

§3. Administracja oraz Ekipa
  1. Członek Ekipy nie dostaje wynagrodzenia za pełnioną funkcję.
  2. Administrator może w każdej chwili zbanować / usunąć dowolną liczbę kont bez podania przyczyny
  3. Ekipa nie może dyskryminować innych użytkowników.
  4. Głos Administratora Głównego jest ostateczny i niepodważalny.
  5. Administrator nie może kontrolować Prywatnych Wiadomości, gdyż podlega to pod ustawę o tajemnicy korespondencji.
  6. Każdy członek Ekipy jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu.

§4. Zamieszczane treści
  1. Na forum obowiązuje zakaz rozpowszechniania treści pornograficznych, rasistowskich, nazistowskich, komunistycznych, zastraszających, propagujących przemoc itp.
  2. Na forum panuje zasada kultury osobistej. Wszelkie wyzwiska oraz wulgaryzmy będą karane w odpowiedni sposób.
  3. Wszelkie treści na forum są objęte prawami autorskimi i podlegają ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Łamiąc je użytkownik łamie prawo Rzeczypospolitej Polski.
  4. Użytkownik może wykorzystać treść z serwisu jako cytat / odwołanie, jeśli tekst został napisany bezpośrednio przez niego lub posiada pisemną zgodę autora.
  5. Wszelkie treści na forum są kontrolowane przez Administrację i Moderatorów.
  6. Każdy opublikowany tekst powinien ściśle nawiązywać do celu rozmowy.
  7. W żadnym dziale, oprócz "Fora i strony użytkowników", nie można odświeżać wątków.
  8. Tytuły wątków powinny przedstawiać sedno problemu, a zarazem być krótkie i zwięzłe. Zabrania się używania tytułów rodzaju "Pomocy!!!", "Proszę o pomoc", et caetera.

§5. Galeria
  1. Swoje projekty należy prezentować w postaci obrazków.
  2. W poddziałach należy zakładać jeden wątek jako galeria, w celu umożliwienia oceny progresu jaki grafik poczynił przez czas tworzenia grafik.
  3. Wątek zatytułowany powinien być nickiem autora.
  4. Jeśli prezentowane grafiki będą zamieszczone na "iv.pl", wątek trafi do kosza, ponieważ obrazki z ów hostingu szybko wygasają.

§6. Shoutbox
  1. Shoutbox służy jedynie do luźnych rozmów tematycznie wykraczających poza obręb forum.
  2. Spamowanie lub inne przejawy nachalnego zachowania będą odpowiednio karane.
  3. Zakazuje się proszenia o wykonanie pracy graficznej lub innego typu pomocy związanego z forum.
  4. Nie należy umieszczać linków do swoich stron.
  5. W Shoutbox'ie nie poruszamy tematów natury forumowej, tym samym nie linkujemy do żadnych wątków, które znajdują się na forum.

§8. Konkursy cykliczne i sponsorowane
  1. W konkursie może wziąć udział każdy użytkownik w przypadku gdy konkurs nie narzuca kryteriów udziału.
  2. Termin każdego z konkursu jest podany w adekwatnym wątku.
  3. Wykonane prace muszą zostać wysłane do moderatora.
  4. Za wygrany konkurs przysługuje nagroda w formie ustalonej w konkursie.
  5. Wybór zwycięzcy podlega głosowaniu jeśli inne kryteria wyboru nei zostały podane.
  6. Wystawianie w pojedynku nie swojej pracy jest surowo zabronione.
  7. Konkurs może być w każdej chwili anulowany lub nierozstrzygnięty bez podania przyczyny.

§9. Podsumowanie
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania (patrz data postu).
  2. Regulamin jest własnością serwisu Grafifor.pl i podlega prawom autorskim na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
  4. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie w każdym momencie.
  5. Administracja jest zobowiązana do bieżącego informowania użytkowników o zmianach w regulaminie.
[Obrazek: MazuLukowa_sygna.png]

Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.02.2015 16:18 przez Bako
04.11.2011 20:44
Posty
MazuLuka Administratorzy

  • Reputacja: 57
  • 1 500
  • 125
Post:
#2
RE: Regulamin forum
Mała aktualizacja, (patrz §4.8).
[Obrazek: MazuLukowa_sygna.png]

Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.11.2011 00:07 przez MazuLuka
06.11.2011 23:18
Posty
MazuLuka Administratorzy

  • Reputacja: 57
  • 1 500
  • 125
Post:
#3
RE: Regulamin forum
I znowu mała, acz znacząca modyfikacja punktu §4.8.
[Obrazek: MazuLukowa_sygna.png]

29.01.2012 16:32
Posty
MazuLuka Administratorzy

  • Reputacja: 57
  • 1 500
  • 125
Post:
#4
RE: Regulamin forum
Dodany punkt §4.9 oraz zostały zmodyfikowane wcześniejsze punkty z §4, dlatego prosimy się z nimi zapoznać.
[Obrazek: MazuLukowa_sygna.png]

13.02.2012 14:40
Posty
MazuLuka Administratorzy

  • Reputacja: 57
  • 1 500
  • 125
Post:
#5
RE: Regulamin forum
Dodany punkt §4.10.
[Obrazek: MazuLukowa_sygna.png]

15.02.2012 00:33
Posty
Bako Administratorzy

  • Reputacja: 193
  • 2 772
  • 210
Post:
#6
RE: Regulamin forum
W związku ze złą interpretacją punktu §4.8 ulega on lekkiej poprawce.
[Obrazek: banneranim.gif]
Pomagam tylko na forum.

22.04.2012 19:23
WWW Posty
Bako Administratorzy

  • Reputacja: 193
  • 2 772
  • 210
Post:
#7
RE: Regulamin forum
Stworzony został osobny punkt dotyczący zachowania się podczas rozmów w Shoutbox-ie.
[Obrazek: banneranim.gif]
Pomagam tylko na forum.

22.04.2012 22:17
WWW Posty
Bako Administratorzy

  • Reputacja: 193
  • 2 772
  • 210
Post:
#8
RE: Regulamin forum
Dodane punkty odnośnie pojedynków oraz konkursów.
[Obrazek: banneranim.gif]
Pomagam tylko na forum.

23.04.2012 22:38
WWW Posty
MazuLuka Administratorzy

  • Reputacja: 57
  • 1 500
  • 125
Post:
#9
RE: Regulamin forum
Aktualizacja!
Został dodany punkt §5.Galeria.
[Obrazek: MazuLukowa_sygna.png]

Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.06.2012 13:27 przez MazuLuka
26.06.2012 12:32
Posty
MazuLuka Administratorzy

  • Reputacja: 57
  • 1 500
  • 125
Post:
#10
RE: Regulamin forum
§5.5 dodany!
[Obrazek: MazuLukowa_sygna.png]

30.06.2012 21:11
Posty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Prace na forum Bako 7 1 097 18.02.2014 17:37
Ostatni post: Matslom
  Sprzedajemy forum! MazuLuka 17 4 128 19.10.2012 21:36
Ostatni post: MazuLuka
  Co będzie z forum? kszere 10 3 737 09.10.2012 14:08
Ostatni post: Compoland
  Porządki na forum. Bako 0 2 079 09.09.2012 13:20
Ostatni post: Bako
  Nowy styl forum! MazuLuka 54 10 173 18.03.2012 16:24
Ostatni post: MazuLuka
 
Ocena wątku:
  • 5 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości